Vertrek!

3 juli 2019 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Eindelijk, na lang aftellen is het zover!

5u45 ging de wekker om op tijd op de luchthaven te zijn.

Hier aangekomen ging alles vrij vlot bij het inchecken, bagage controle, ...

Tot we aan de gate stonden om te boarden. We moesten normaal vertrekken om 10u45, maar met dank aan Swissport is het 11u45 geworden.

Vlucht Brussel - Montréal

Geland in Montréal om 12u55 (plaatselijke tijd.

Vlucht naar Los Angeles vertrok om 14u, we hadden dus niet veel tijd om door alle controles en douane te geraken. En er wordt veel gecontroleerd en gescand in Canada.

Onderweg hoorde Leni de ‘last call’ al voor onze vlucht maar moesten gelukkig niet ver gaan voor de gate. Ze waren wel blij ons te zien, want we waren de laatste passagiers.

Om 14u15 zijn we opgestegen richting LA voor een vlucht van ongeveer 5u30.

Vlucht Montréal - Los Angeles

We zijn geland in LA om 16u40 plaatselijke tijd.

LAX Airport

Na aankomst zijn we eerst de auto gaan ophalen.

Onze tijdelijke auto

Daarna naar het hotel gereden om in te checken en voor avondeten gaan eten bij In-n-Out Burger gevolgd door een korte wandeling op Hollywood Boulevard. Daarna op tijd in bed gegaan want was een heel vermoeiende dag.