Grand Canyon

22 juli 2019 - Bullhead City, Arizona, Verenigde Staten

Na het ontbijt zijn we vertrokken richting Grand Canyon.

Na alle canyons die we al gezien hebben, zeg je bij deze automatisch toch terug ‘WAUW’ van zodra je een stuk ziet!

De naam zegt het zelf, maar hij is ZO groot 😀

Onderweg naar de lodge zagen we twee grote vrouwelijke elanden. Ik dacht eerst dat het paarden waren 🙈

We zijn vertrokken voor de Bright Angel trail, maar Luna en ik zijn maar een kort stuk meegeweest. Het was weer heel warm en een serieuze afdaling in de Canyon om na zoveel kilometer weer terug naar boven te gaan.

Leni en Killian zijn een heel stuk verder geweest en onderweg is hun pad zelfs gekruist door een eland 👍🏻

Bart is nog verder geweest 11 km (😱🥵), hij wou tot aan het uitkijkpunt van de Colorado gaan, maar dat was nog een heel stuk verder en het was niet gezond om zover te gaan (en zeker niet om alleen te gaan). Hij heeft zelfs gelopen 🙈

68A45C0E-22CE-40F2-A624-44A929816C2D3801C74B-6E9A-4A44-B293-0BB72AC703CF07ECD07E-0443-4BD9-A4B3-733FEC9E42C1

Voor vanavond hadden we op voorhand gereserveerd in het plaatselijk steak-restaurant.

Het is ook de eerste keer dat we 3 kamers hebben in plaats van 1 of 2. Luna slaapt in haar eigen lodge ... daar keek ze naar uit 😀

De volgende dag hebben we nog een wandeling gedaan langs de rand van de Grand Canyon.

Daarna doorgereden naar Bullhead City. Niets speciaals hier, is maar een tussenstop.

Onderweg wel even gestopt op de Route 66 👍🏻

BA7395CC-0A44-494C-BC5C-0EAFC41E3252

De plannen voor de laatste dagen zijn wel gewijzigd. Aangezien er 3 enorme Star Wars-fans bij zijn, gaan we dinsdag naar Disneyland in Anaheim omdat ze daar een heel nieuw Star Wars-gedeelte hebben opengedaan.

1. Moeke en vake:
    22 juli 2019
    Goed dat jullie de warmte gewend, donderdag thuiskomen bij een temperatuur van 38°
    Geniet nog van de laatste dagen X
  2. Evi De bruyn:
    23 juli 2019