Leaving LA

8 juli 2019 - Santa Maria, California, Verenigde Staten

Vanochtend onze koffers gepakt want we verlaten LA.

Na het ontbijt zijn we eerst naar Glendale gereden om het kerkhof te bezoeken. Michael Jackson ligt hier begraven, maar we kunnen zijn graf niet bezoeken.

Forest Lawn Memorial Park

In plaats daarvan hebben we het graf van Walt Disney en James Stewart bezocht.

Graf Walt Disney

Mooi kerkhof waar iedereen met de auto rondrijdt omdat het zo groot is.

We zijn teruggereden naar Downtown LA. Eerst het Disney concert Hall rondgewandeld en dan tot aan het Staples Center gewandeld. Veel volk daar want er was een Mania beurs gaande, het kriebelde al bij Killian 😊

Walt Disney Concert HallStaples Center

Met de auto zijn we dan doorgereden naar Marina del Rey gereden om daar vanuit de auto wat van het mooie uitzicht te genieten.

Marina del Rey

Daarna zijn we gestart aan onze tocht naar Santa Maria, voor onze overnachting.

Onderweg zijn we gestopt in Malibu om eens even op het strand te gaan.

Malibu

Volgende stop was Santa Barbara waar we op de pier lekker gegeten hebben (Seafood 😀)

Aangekomen in Santa Maria voelen we direct dat de temperatuur wat lager ligt dan in LA.

Het is al donker als we aankomen in het hotel, dus gewoon ingecheckt en naar de kamers om te gaan slapen.